close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לבחירת מכונת אריזה למגשים

מערכת שורשיא ניסן, תשעט16/04/2019

מכונת אריזה למגשים היא כלי עבודה הכרחי בבתי עסק מסויימים. איך בוחרים אחת?

תגיות:
מעוניינים להזמין לעסק שלכם מכונה ייעודית ומתקדמת לאריזת מגשים? הידעתם כי ניתן למצוא מכונות איכותיות לאריזת ולעיטוף מגשיות עם בשרים, דגים, ירקות, מוצרי מאפה שונים, כריכים וכדומה? את המכונה לאריזת מגשים מומלץ לרכוש רק מחברה מוכרת ואמינה המתמחה בפיתוח וייצור מכונות לאריזת מוצרים שונים.

כאשר מתכננים לרכוש מכונה חדשה לאריזת מגשים לבית העסק, חשוב להתייחס לפרמטרים כגון: מחיר המכונה, תקופת אחריות, יצרן, מידות המכשיר, נוחות השימוש והתפעול, עלויות התפעול וחומרי הגלם לאריזה, הספק, סוג הניילון לאריזה ועוד. יש גורמים רבים המשפיעים על ההחלטה, לכן
אין לוותר על ייעוץ מקצועי וכדאי לתאם פגישה באולם התצוגה של היצרן או המשווק המורשה כדי לבחון מקרוב מכונות שונות לאריזת מגשים, לקבל הסברים מפורטים על היתרונות של כל מוצר ולקבל החלטה שקולה בהתאמה לצורכי העסק וסוג האריזה הרצויה לגודל המגשים ולפריטים שיש לארוז.

מכשיר לאריזת מגשים – מי צריך?
עסקים רבים, בעיקר בתחום המזון, זקוקים למכשיר אריזה עמיד ואמין כדי לארוז במהירות ובקפידה מגשים עמוסים עם אוכל ומוצרי מזון כמו עוף, נקניקים, פירות וירקות חתוכים, פירות יבשים, כריכים, מאפים וכדומה. מכונה בסיסית ופשוטה יחסית לאריזת מגשים בנויה בדרך כלל מנירוסטה אל חלד לעמידות גבוהה בפני קורוזיה, לניקוי מהיר ויעיל ולסטריליות גבוהה. כמו כן, המכונה מצוידת בגליל עליו מלבישים ניילון נצמד לעיטוף המגש עם האוכל, במכשיר בסיסי גליל הניילון הנצמד (סטרץ') הוא עד רוחב של 45 ס"מ, וישנם דגמים גדולים המתאימים לאריזת מגשים גדולים יותר.

מכונת אריזה למגשים נחשבת למכשיר חובה בבתי עסק המספקים מזון טרי ללקוחות, למשל בתי קפה המציעים כריכים למכירה, מכולות וסופרים המציעים כריכים טריים במקום ודברי מאפה, רשתות שיווק בתחום המזון, מפעלי מזון, קיוסקים, מעדניות, מאפיות, אטליז וכדומה.

אריזה מהירה ואיכותית
מכונות לאריזת מגשים מספקות מענה מקצועי ואיכותי לכל עסק המציע מזון בתפזורת, כריכים, דברי מאפה, ירקות ומוצרי מזון אחרים. המכשיר משדרג את חוויית הקנייה עבור הלקוח, המוכר לא נוגע במזון בידיו ואורז את המגש העמוס במזון באמצעות המכשיר הייעודי, ללא מגע יד אדם ובלחיצה פשוטה. גם עבור המוכר מדובר במוצר הכרחי המשפר את חוויית המכירה, לכן אין זה פלא כי ניתן למצוא מכונות לאריזת מגשים כמעט בכל מכולת, מעדניה, אטליז, בית קפה וסופרמרקטים.

כאשר אתם רוכשים את המכונה לאריזת המגשים עליכם לוודא כי רוחב הגליל מתאים לגודל המגש שאתם מציעים, כמו כן כדאי לנסות את המכונה ולבדוק האם נוח לארוז אתה, מהו הספק העבודה וכמובן יש לבדוק מהי עלות האריזה כדי לתמחר נכון את המוצרים הארוזים. בנוסף, יש לוודא כי הניילון הנצמד מתאים לסוג המזון ולתקנים המחייבים.

לסיכום, מכונות לאריזת מגשים כדאי להזמין רק לאחר ייעוץ מחברה מקצועית המתמחה בתחום האריזה. יש מגוון דגמים ואיכויות, ולרוב המחיר של המכשיר אינו יקר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה